KKK
Teave 125 aasta juubeli kampaania kohta

125-nädalase pikendatud garantii saadavus
125-nädalane pikendatud garantii on Miele 125-aastase juubeli puhul saadaval valitud toodetele. Üksikasjad 125 Gala Editioni mudelite kohta leiate siit.
125-nädalane pikendatud garantii kehtib valitud toodetele, mis osteti otse Mielelt või volitatud edasimüüjalt. Üksikasjad 125 Gala Editioni mudelite kohta leiate siit.
Kõigile seadmetele, millel on tootetähis “125 Gala Edition”, laieneb 125-nädalane pikendatud garantii. Üksikasjad 125 Gala Editioni mudelite kohta leiate siit.
125-nädalane pikendatud garantii on Miele 125-aastase juubeli pakkumise osa. See on saadaval kogu kampaaniaperioodi jooksul.
125-nädalane pikendatud garantii kehtib üksnes valitud toodetele, mis osteti kampaaniaperioodi vältel. See ei kehti ostudele, mis tehti enne kampaaniat, ja garantii aktiveerimine ei ole Miele rakenduse* kaudu võimalik.
On üks erand: kui ostsite aastal 2023 mati musta seadme, kehtib 125-nädalane lisagarantii ka siis, kui ostukuupäev on enne kampaania algust.
Pikendatud garantii aktiveerimine

Kuidas aktiveerida oma seadmele 125-nädalane pikendatud garantii?
Palun veenduge, kas teie seadmele kehtib õigus saada 125-nädalane pikendatud garantii. 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimiseks peate oma seadme Miele rakendusega* siduma. Tolmuimejate ja KWT 7112 iG obsw / matt 125 Gala Editioni puhul piisab seadme registreerimisest Miele rakenduses.**
Miele rakenduse* allalaadimiseks või avamiseks klõpsake siinvõi skannige QR-kood. Uue Miele seadme lisamiseks järgige Miele rakenduses* kuvatavaid juhiseid. Seejärel palutakse teil automaatselt oma 125-nädalane pikendatud garantii aktiveerida.
Kui automaatne üleskutse pikendatud garantii aktiveerida on Miele rakenduses* juba ilmunud ja see klõpsati kinni, saab garantii aktiveerida garantii ülevaatelehe kaudu. Garantii ülevaatelehe avamiseks puudutage nuppu “Profiil”. Kui seadmele laieneb 125-nädalane pikendatud garantii, saab garantii siin aktiveerida.
125-nädalast pikendatud garantiid ei saa aktiveerida Miele veebilehe kaudu. Aktiveerige garantii Miele rakenduse* kaudu.
Garantii tuleb Miele rakenduses aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme ostu. Aktiveerimine on kogu kampaaniaperioodi jooksul võimalik Miele rakenduse* kaudu.
Kui seade tarnitakse pärast kampaaniaperioodi möödumist, pöörduge abi saamiseks kontaktikeskuse poole.
Seadme ühendamiseks Miele rakendusega* palutakse teil sisestada seadme ostukuupäev ja seerianumber. Paljudel juhtudel tuvastab Miele rakendus* seerianumbri protsessi käigus automaatselt. Kui peate numbri käsitsi sisestama, järgige rakenduses kuvatavaid juhiseid või kasutage seadmelt seerianumbri leidmiseks tüübisildi leidjat.
Vahetult pärast garantii aktiveerimise lõpetamist uuendatakse garantii olekut Miele rakenduses* ja kuvatakse pikendatud garantiid. Peale selle saadetakse teile e-posti teel sertifikaat teie seadme ja garantii andmetega.
Sidumine või seadme registreerimine Miele rakenduse* kaudu
Laadige Miele rakendus* Apple App Store’ist või Google Play Store’ist alla. Seadme lisamiseks avage rakendus ja järgige juhiseid. Sidumisprotsessi samm-sammulise juhendi leidmiseks vaadake meie sidumisvideoid.
Miinimumnõuded leiate App Store'is või Goolge Play Store'is olevast teabest. Muud üksikasjad leiate meie veebilehel olevatest süsteeminõuetest.
Seadmed, millele laieneb 125-nädalane pikendatud garantii, tuvastab Miele rakendus* automaatselt. 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimine on väga kiire ja lihtne protsess. Ka pärast aktiveerimist saate oma seadme garantii olekut igal ajal kuvada.
125-nädalase pikendatud garantii aktiveerimiseks laadige alla Miele rakendus* ja registreerige oma tolmuimeja / KWT 7112 iG obsw / matt 125 Gala Edition. Seejärel palutakse teil automaatselt oma 125-nädalane pikendatud garantii aktiveerida.
Ühendusprobleemide korral saate 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerida, registreerides lihtsalt seadme Miele rakenduses.* Pärast registreerimist küsitakse teilt automaatselt, kas soovite oma 125-nädalase pikendatud garantii aktiveerida.
Oma seerianumbri leiate hõlpsalt tüübisildi leidjaga. Ilma seerianumbrita ei saa seadme garantiid aktiveerida. Abi saamiseks võtke ühendust meie kontaktikeskuse meeskonnaga.
Remonditeenused
Lisagarantii algab vahetult pärast 2-aastast Miele garantiid ja pikendab seda 125 nädala võrra. Kogu garantiiaeg on 4 aastat ja peaaegu 5 kuud.
Jah, saate oma 125-nädalast pikendatud lisagarantiid pikendada ühekordse tasu eest kokku 10 aastale. Võtke ühendust meie Miele kontaktikeskusega.
Pikendatud garantii kõige olulisemad eelised on järgmised.
- Maksimaalne kindlus: pikendatud garantiiaja vältel ei ole defektide remondiga seotud kulusid, v.a juhul, kui need põhjustati tahtlikult või raske hooletuse tagajärjel. Pikendatud garantii katab kõik töö- ja sõidukulud ning varuosade kulud.
- Uus seade: uue seadme saate siis, kui me ei saa teie seadet remontida.
- Usaldusväärne ja kiire: remondi korral annavad meie kõrge kvalifikatsiooniga klienditeeninduse tehnikud kiiresti ja usaldusväärselt abi.
Pikendatud garantii on täielik remondikaitse ja hõlmab kõiki töö- ja valmiduskulusid ning varuosade kulusid, v.a juhul, kui need põhjustati tahtlikult või jämeda hooletuse tagajärjel. Kohalduvad lepingutingimused.
Pikendatud garantii ei hõlma:
- defekte, mille põhjusteks on asjatundmatu paigaldus;
– kahju, mille põhjuseks on kellegi teise, mitte Miele või Miele volitatud teeninduspartneri sekkumine seadmesse;
– kulumaterjalid / tarvikud, näiteks: puhastusvahend, aktiivsöefilter, veefilter;
– seadmevälised defekti põhjused (välised mõjud, nagu transpordi-, tõukamis- ja löögikahjustused või loodusnähtused)
– asjatundmatu kasutamine ja käsitsemine, nagu sobimatute puhastusvahendite või kemikaalide kasutamine ning vedelike, ehitustolmu või tooneri imemisest põhjustatud kahjud;
– kasutamisest tingitud ja loomulik kulumine, nt akude ja detailide koormatavuse vähenemine, mida tuleb kasutusjuhendi kohaselt toote kasutusea jooksul regulaarselt vahetada.
Üksikasjad leiate pikendatud garantii tingimustest.
125-nädalast pikendatud garantiid ei saa teistele seadmetele üle kanda. Kui seadme omanik vahetub, saab pikendatud garantii kanda üle uuele omanikule. Uue omaniku kinnitamiseks võtke ühendust Mielega.
125-nädalane pikendatud garantii jääb kehtima, kui seade osteti ELi liikmesriigis, Suurbritannias, Norras või Šveitsis ja asub nendes riikides. Muudel turgudel kehtivuse kontrollimiseks, järgige pikendatud garantii kohalikke lepingutingimusi.
Miele püüab pakkuda hädaolukorras kiiret teenindust. Pikendatud garantii raames abistab teid Miele klienditeenindus või volitatud teeninduspartner. Kehtivad üldtingimused.
Remonti, mida teevad volitamata teenindustehnikud, Miele ei hüvita.
Kui seadet ei saa enam kulutõhusalt remontida või remont on võimatu, saate identse või samaväärse uue seadme.
Asendusseadme korral ei saa tagada kommunikatsiooni (võrku ühendamist) muude seadmete ja olemasoleva kodusüsteemiga. Kui seade asendatakse, kantakse lepingus ette nähtud garantii järelejäänud kehtivusaeg uuele seadmele üle.
Alternatiivselt võidakse soovi korral hüvitada seadme vastav praegune väärtus. Kui Miele hüvitab seadme hetkeväärtuse, kaotab pikendatud garantii kehtivuse.
Üksikasjad leiate pikendatud garantii lepingutingimustest.
Joonealused märkused:
* Saadaval mobiilsele seadmele (miinimumnõuded leiate rakendustepoes toodud andmetest). Digitaalne lisapakkumine ettevõttelt Miele & Cie. KG. Kõiki nutikaid rakendusi võimaldatakse tänu süsteemile Miele@home. Funktsioonide maht võib olenevalt mudelist ja riigist erineda.