Meist

On palju häid põhjusi otsustamaks Miele kasuks.

Kaubamärgi lubadus: Immer Besser – alati parem

Miele kasuks räägivad paljud head põhjused. Alates asutamisest 1899. aastal järgib Miele oma kaubamärgi lubadust “Immer Besser” – alati parem. Ehk siis: me teeme kõik, et olla alati paremad kui kõik teised pakkujad, ja saada alati paremaks, kui me juba oleme. Meie klientidele tähendab see rahustavat teadmist, et nad on Mielega teinud hea otsuse – tõenäoliselt kogu eluks.

Esmaklassiline kvaliteet

Kas pesuhoolduses, tolmuimejate puhul või köögis: enne kui Miele seadmed turule jõuavad, peavad need läbima rangeimad koormus- ja vastupidavuskatsed. Et Miele on parim valik, seda kinnitavad ka paljud esikohad Stiftung Warentestis.

Kõik testivõitjad

Miele disain

Meie disain tähistab uuendust, väärtust ja ajatut elegantsi. See kujundab inimese ja toote vahelist suhet, täidab ootusi, hõlbustab käsitsemist ja loob usaldust. Et see õnnestub Mielel erilisel viisil, näitavad silmapaistva tootedisaini eest saadud arvukad auhinnad.

Jätkusuutlikkus

Kaitsta inimest ja keskkonda, majandada vastutustundlikult, ka tulevaste põlvede jaoks. See on meie jaoks jätkusuutlikkus. Täpsemalt: energiatõhusus ja ressursside säästmine toodete puhul ja tootmises, samuti vastutus töötajate ja ühiskonna ees. Miele on Saksamaa jätkusuutlikkuse auhinna laureaat, ÜRO ülemaailmse kokkulepe Global Compact liige ja mitmekesisuse harta allkirjastaja.

REACH – teave kriitiliste ainete kohta

Teave kriitiliste ainete kohta Euroopa määruse 1907/2006 art 33 kohaselt.

Ajalugu

Kaks perekonda, üks ettevõte: asutatuna 125 aastat tagasi tehniku Carl Miele ja müügimehe Reinhard Zinkanni poolt kuulub Miele tänaseni eranditult nende kahe järeltulijatele. 11 töötaja, nelja treipingi ja ühe puurmasinaga tõid Miele ja Zinkann 1899 Herzebrockis turule oma esimesed piimatsentrifuugid ja võimasinad. Nende moto “Immer Besser” – alati parem – kujundab ettevõtet tänaseni.

Asukohad üle maailma

Ostwestfalenist maailma: Miele on täna oma turustajatega esindatud peaaegu 50 riigis / piirkonnas ja importijate kaudu veel 50 turul.

KVALITEET, MIS ON OMA AJAST EES

Aastast 1899 ei ole me mitte kunagi olnud parimaga rahul.

Miele kontsern

Filosoofia

Miele jääb kvaliteedile orienteeritud pereettevõtteks

Haldus

Miele kontserni juhivad võrdselt viis meessoost juhatuse liiget ja üks naissoost juhatuse liige

Ettevõtte areng

Pidev käibe ja personali kasv

Soovite rohkem teada?

Miele Corporate Website
Lehe algusesse