125 aasta juubeli kampaania üldtingimused

  

Kampaaniaperiood

Üldine 125 aasta kampaania kampaaniamudelitega (125 Edition ja 125 Gala Edition) ja 125-kuune pikendatud garantii on saadaval 1. jaanuarist 2024 kuni 30. septembrini 2025 [Üldise kampaaniaperioodi peab iga turustaja lokaliseerima]
Reklaamikampaaniate algus võib sõltuvalt tootekategooriast erineda.

Tasuta tarvikute kupongi kasutamine

125 kampaaniamudelile, mis sisaldavad tasuta tarvikuid (vt vastavaid toote üksikasjade lehti), on kupong seadmepakendis. Kupongi saab kasutada üksnes Miele veebipoes [või Miele rakendusesiseses poes]. Tarne Saksamaal. Väljamakse sularahas välistatud. Ainult üks kupongikood tellimuse kohta. Ei ole muude kampaaniatega kombineeritav. Edasimüümine ei ole lubatud. Kupongi vastava kehtivusaja leiate kupongilt.

 

Tasuta 125-nädalane lisagarantii

Tasuta 125-nädalane lisagarantii on saadaval üksnes 125 Gala Editioni kampaaniamudelitele. ​

Kupongi või flaieri koos teabega pikendatud garantii aktiveerimise kohta leiate oma toote pakendist. Skannige lihtsalt QR-kood ja järgige juhiseid.  ​

Lisagarantii järgneb vahetult pärast kaheaastast Miele garantiid ja pikendab seda 125 nädala võrra. Palun pange tähele, et garantii tuleb Miele rakenduses aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme ostu. Saadaval mobiilsele lõppseadmele (miinimumnõuded leiate rakenduste poes toodud andmetest). Digitaalne lisapakkumine ettevõttelt Miele & Cie. KG. Kõiki nutikaid rakendusi võimaldatakse tänu süsteemile Miele@home. Funktsioonide maht võib olla sõltuvalt mudelist ja riigist erinev.

Kehtivad 125-nädalase pikendatud garantii lepingutingimused. Tutvuge täielike lepingutingimustega allpool. ​

Täname, et aktiveerisite oma tasuta 125-nädalase lisagarantii! Lisagarantii algab vahetult pärast 2-aastast Miele garantiid ja pikendab seda 125 nädala võrra.

125-nädalasele garantiile kehtivad lisaks õigusaktidest tulenevatele õigustele seoses puudustega ja ilma neid õigusi piiramata järgmised lepingutingimused. Nende õigusaktidest tulenevate õiguste kasutamine on tasuta.

1. Teenuste kestus ja algus

1.1 Miele [turustaja nimi riigis ja aadress] annab seadme ostu hetkest alates kaheaastase garantii. 125-nädalase lisagarantiiga kannab Miele [turustaja nimi riigis] remondikulud veel 125 nädalat vahetult pärast garantiiaja lõppu. Kehtivusperioodi näidatakse sertifikaadi esiküljel.

1.2 Lepingudokument toimetatakse kätte e-kirja teel.

1.3 Seadme remont ning asendusteenused ei too kaasa lepingu kehtivusaja pikenemist.

 

2. Eeltingimused

2.1 Toode osteti volitatud edasimüüjalt või otse Mielelt ELi riigis (v.a Iirimaa) või Šveitsist.

2.2 Seadme asukoht on pikendatud garantii omandamise ajal [turustaja nimi riigis].

2.3 Sertifikaat kehtib üksnes Miele ühele seadmele ning see ei ole ülekantav teistele seadmetele.

2.4 Seadme omaniku vahetumisel või omaniku elukoha muutumisel tuleb sellest Mielet teavitada, et sertifikaadi kehtivus säiliks.

2.5 125-nädalane tasuta lisagarantii on saadaval määratud 125 Gala Editioni mudelitele tasuta. See tuleb Miele rakenduses aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme ostu. Miele rakendus on Miele & Cie. KG digitaalne lisateenus.

2.6 Teenuseid pikendatud garantii raames osutatakse üksnes ELis, Suurbritannia ja Põhja-Iirimaa Ühendkuningriigis, Šveitsis ja Norras.

2.7 Pikendatud garantii raames tohivad teenuseid osutada üksnes Miele klienditeenindus või Miele [turustaja nimi riigis] volitatud klienditeenindused. Miele klienditeeninduse leiate aadressil miele.ee/service.

2.8 Miele nõudmisel tuleb esitada ostuarve ja sertifikaat.

2.9 Kui kliendil ei ole pikendatud garantii raames nõudeõigust, esitatakse remondikulude ja muude osutatud teenuste (nt seadme kontrollimine) eest kehtivate tariifide kohane arve.

2.10 Sertifikaadiga seadet tohib kasutada üksnes tavaliseks kodukasutuseks.

 

3. Sisu ja ulatus

3.1 Seadme puudused kõrvaldatakse mõistliku aja jooksul tasuta remondi või asjaomaste detailide asendamise teel. Selleks otstarbeks vajalikud kulud, nagu transpordi, teeloleku, töö ja varuosadega seotud kulud katab Miele [turustaja nimi riigis]. Vahetatud osad või seadmed lähevad Miele [turustaja nimi riigis] omandisse.

3.2 Kui remont on majanduslikult mitteotstarbekas või võimatu, saab klient identse või samaväärse uue seadme. Uue seadme tõrgeteta sidumist olemasoleva kommunikatsioonisüsteemi (ühenduvus) või muude masinatega ei saa garanteerida. Alternatiivselt võidakse soovi korral hüvitada seadme vastav praegune väärtus. Kui seadme praegune väärtus hüvitatakse, kaotab sertifikaat kehtivuse. Kui seade asendatakse, kantakse sertifikaadi järelejäänud kehtivusaeg asendusseadmele üle.

3.3 Pikendatud garantii ei hõlma muid kahjunõudeid Miele [turustaja nimi riigis] suhtes, v.a juhul, kui Miele [turustaja nimi riigis] tellitud volitatud klienditeenidus tegutseb tahtlikult või on jämedalt hooletu.

3.4 Teenuse mahus ei sisaldu kulumaterjalide ja tarvikute tarne.

 

4. Piirangud

Pikendatud garantii ei kata puuduseid ega tõrkeid, mille põhjus on:

4.1 vigane ülespanek või paigaldus, nt kehtivate ohutuseeskirjade või kirjalike kasutus-, paigaldus- ja montaažijuhise eiramine;

4.2 väärkasutus ja asjatundmatu kasutamine või koormamine, nt mittesobivate pesu- / nõudepesuvahendite või kemikaalide kasutamine või vedelike, ehitustolmu või tooneri sisseimemine;

4.3 muus ELi riigis (v.a Iirimaa) või Šveitsis ostetud seadme erinevad spetsifikatsioonid, mis seetõttu ei ole üldse või on piiratult kasutatav;

4.4 välised mõjud, nagu transpordikahjud, lükkamisest või löögist tingitud kahjud, ilmastikust või muudest loodusnähtustest tingitud kahjud;

4.5 remonditööde ja muudatuste tegemine klienditeeninduse poolt, keda Miele ei ole selliste tööde jaoks koolitanud ega volitanud;

4.6 tarnekomplekti mittekuuluvate tarvikute kahjustamine ning muude kui Miele originaalvaruosade või Miele heakskiiduga tarvikute kasutamine;

4.7 klaasi purunemine ja defektsed lambid;

4.8 voolu- ja pingekõikumised, mis on suuremad või väiksemad kui tootja toodud tolerantsipiirid;

4.9 kasutusjuhendikohaste hooldus- ja puhastustööde eiramine;

4.10 kasutamisest tingitud ja loomulik kulumine, näiteks akude laadimisvõimsuse vähenemine, ja komponendid, mida tuleb kasutusjuhendi kohaselt toote kasutusea jooksu regulaarselt vahetada.

 

5. Andmekaitse

Hooldusteenuste osutamise raames kogub ja töötleb Miele isikuandmeid. Lisateavet andmetöötluse kohta on võimalik lugeda isikuandmete kaitse põhimõtetest aadressil https://miele.ee/c/andmekaitse-14.htm.

 

6. Taganemisõiguse teave

Taganemisõigus

Teil on õigus käesolevast lepingust 14 päeva jooksul ilma põhjuseid esitamata taganeda.

Taganemistähtaeg on 14 päeva alates lepingu sõlmimisest.

Taganemisõiguse kasutamiseks peate meid, (riigisisene turustaja, aadress, telefoninumber, faksinumber ja e-posti aadress), oma lepingust taganemise otsusest teavitama sõnaselge avaldusega (nt posti teel saadetud kirja või e-kirja teel). Selleks võite kasutada lisatud taganemisvormi näidist, ent see ei ole kohustuslik.

Taganemistähtaja järgimiseks piisab, kui saadate taganemisõiguse kasutamise avalduse enne taganemistähtaja möödumist.

Taganemise tagajärjed

Kui taganete käesolevast lepingust, peame teile kõik maksed, mis oleme teilt saanud, sh tarnekulud (v.a lisakulud, mis tulenevad sellest, et olete valinud teise tarneviisi kui meie pakutud, soodsaim standardne tarne), viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul tagasi maksma alates sellest päevast, millal sellest lepingust taganemise teade on meieni jõudnud.

Selle tagasimakse jaoks kasutame samu makseviise, mida kasutasite esialgse ülekande puhul, v.a kui teiega on sõnaselgelt midagi muud kokku lepitud; sellisel juhul arvestatakse teile tagasimakse tõttu hüvitist.

Kui olete soovinud, et teenused algaksid taganemistähtaja jooksul, peate meile maksma proportsionaalse summa, mis vastab selleks ajahetkeks, kui te meid käesoleva lepinguga seotud taganemisõiguse kasutamisest teavitate, juba osutatud teenuste osale, võrreldes lepingu kogumahus ette nähtud teenustega.

 

Taganemisvormi näidis

(Kui soovite lepingust taganeda, täitke see vorm ja saatke see meile tagasi.)

– riigisisene turustaja, aadress, telefoninumber, faksinumber ja e-posti aadress

– Käesolevaga taganen / taganeme minu / meie poolt sõlmitud lepingust järgmise teenuse osutamise kohta

– Tellimiskuupäev (*) / kättesaamiskuupäev (*)

– Tarbija nimi

– Tarbija aadress

– Tarbija allkiri (üksnes paberil teavitamise korral)

– Kuupäev

(*) Mittevajalik maha tõmmata.

 

125-kuuline pikendatud garantii

125-kuuline pikendatud garantii (10 aastat ja 5 kuud) on valikuline pakkumine, mille saate osta veebist. 125 kuud hõlmab 10 aastat pluss veel 5 kuud, sh 2 aastat Miele garantiid. See pakkumine kehtib kogu kampaaniaperioodi vältel alates jaanuarist 2024 kuni septembrini 2025. See on saadaval üksnes suurtele majapidamisseadmetele; pakkumisest on välja arvatud järgmised tooted: tolmuimejad, kohviautomaadid (CVA ja CM), MasterCool, Range'id ja dialoogküpsetajad. ​

Kehtivad pikendatud garantii lepingutingimused. Tutvuge täielike lepingutingimustega allpool.

Pikendatud garantiile kehtivad lisaks õigusaktidest tulenevatele õigustele seoses puudustega ja ilma neid õigusi piiramata järgmised lepingutingimused. Nende õigusaktidest tulenevate õiguste kasutamine on tasuta.

1. Teenuste kestus ja algus

1.1 Miele [turustaja nimi riigis ja aadress] annab seadme ostu hetkest alates kaheaastase garantii. Miele pikendatud garantiiga katab Miele [turustaja nimi riigis] vahetult pärast seda garantiid remondikulud veel 3 või 8 aasta jooksul. 125 kuuni pikendatud garantii pikendab kaheaastast garantiid veel 8 aasta ja 5 kuu võrra. Kehtivusperioodi näidatakse sertifikaadi esiküljel.

1.2 Ühe aasta võrra pikendatud garantiileping pikeneb automaatselt kaheteistkümne (12) kuu võrra kuni maksimaalselt 10 aastani pärast ostukuupäeva. Seejärel kaotab leping automaatselt kehtivuse. Lepingu kirjalikult ülesütlemine on võimalik hiljemalt üks kuu enne aastase tähtaja möödumist alates lepingu esmasest kehtivuskuupäevast / pikendamise päevast. Automaatne pikendus jõustub, kui klient tasub õigeks ajaks arve, mille ta saab pikenduse alguses.

1.3 Viie (5) aastani pikendatud garantiid saab selle kehtivusperioodi jooksul pikendada kümne (10) aastani. 125-nädalast lisagarantiid saab garantiiaja jooksul pikendada kokku (kümne) aastani. Selleks pöörduge Miele klienditeeninduse poole.

1.4 Mielel on õigus teha igal ajal hinnamuudatusi. Pikendatud garantii ostmisel veel üheks aastaks kehtivad lepingu sõlmimise ajal kehtiva hinnakirja hinnad. Hinnamuudatused on näha iga-aastasel arvel. Kirjalikult sellest ette ei teatata. Kui arve tasutakse õigeks ajaks, loetakse, et olete hinnamuudatusega nõustunud. Makse tegemata jätmisel garantiid ei pikendata. Kõik hinnad sisaldavad seadusega ette nähtud käibemaksu.

1.5 Lepingudokument toimetatakse kätte e-kirja teel.

1.6 Seadme remont ning asendusteenused ei too kaasa lepingu kehtivusaja pikenemist.

 

2. Eeltingimused

2.1 Toode osteti volitatud edasimüüjalt või otse Mielelt ELi riigis, Suurbritannia ja Põhja-Iirimaa Ühendkuningriigis, Šveitsis või Norras.

2.2 Seadme asukoht on pikendatud garantii omandamise ajal [turustaja nimi riigis].

2.3 Sertifikaat kehtib üksnes Miele ühele seadmele ning see ei ole ülekantav teistele seadmetele.

2.4 Seadme omaniku vahetumisel või omaniku elukoha muutumisel tuleb sellest Mielet teavitada, et sertifikaadi kehtivus säiliks.

2.5 Registreerimine ja sellega sertifikaadi sõlmimine peavad toimuma seadme kaheaastase garantii jooksul. Pikendatud garantii saab sõlmida ka pärast Miele klienditeeninduse teeninduskülastust seadmetele, mis on uuemad kui 10 aastat.

2.6 Teenuseid pikendatud garantii raames osutatakse üksnes ELis, Suurbritannia ja Põhja-Iirimaa Ühendkuningriigis, Šveitsis ja Norras.

2.7 Pikendatud garantii raames tohivad teenuseid osutada üksnes Miele klienditeenindus või Miele [turustaja nimi riigis] volitatud klienditeenindused. Miele klienditeeninduse leiate aadressil miele.ee/service.

2.8 Miele nõudmisel tuleb esitada ostuarve ja sertifikaat.

2.9 Kui kliendil ei ole pikendatud garantii raames nõudeõigust, esitatakse remondikulude ja muude osutatud teenuste (nt seadme kontrollimine) eest kehtivate tariifide kohane arve.

2.10 Sertifikaadiga seadet tohib kasutada üksnes tavaliseks kodukasutuseks.

2.11 Pikendatud garantii ei ole saadaval kohviautomaatidele, ProfiLine'i nõudepesumasinatele, väikestele hiiglastele ega Miele Professionali seadmetele. Nendele seadmetele kehtivad spetsiaalsed teenusepakkumised.

 

3. Sisu ja ulatus

3.1 Seadme puudused kõrvaldatakse mõistliku aja jooksul tasuta remondi või asjaomaste detailide asendamise teel. Selleks otstarbeks vajalikud kulud, nagu transpordi, teeloleku, töö ja varuosadega seotud kulud katab Miele [turustaja nimi riigis]. Vahetatud osad või seadmed lähevad Miele [turustaja nimi riigis] omandisse.

3.2 Kui remont on majanduslikult mitteotstarbekas või võimatu, saab klient identse või samaväärse uue seadme. Uue seadme tõrgeteta sidumist olemasoleva kommunikatsioonisüsteemi (ühenduvus) või muude masinatega ei saa garanteerida. Alternatiivselt võidakse soovi korral hüvitada seadme vastav praegune väärtus. Kui seadme praegune väärtus hüvitatakse, kaotab sertifikaat kehtivuse. Kui seade asendatakse, kantakse sertifikaadi järelejäänud kehtivusaeg asendusseadmele üle.

3.3 Pikendatud garantii ei hõlma muid kahjunõudeid Miele [turustaja nimi riigis] suhtes, v.a juhul, kui Miele [turustaja nimi riigis] tellitud volitatud klienditeenidus tegutseb tahtlikult või on jämedalt hooletu.

 

3.4 Teenuse mahus ei sisaldu kulumaterjalide ja tarvikute tarne.

 

4. Piirangud

Pikendatud garantii ei kata puuduseid ega tõrkeid, mille põhjus on:

4.1 vigane ülespanek või paigaldus, nt kehtivate ohutuseeskirjade või kirjalike kasutus-, paigaldus- ja montaažijuhise eiramine;

4.2 väärkasutus ja asjatundmatu kasutamine või koormamine, nt mittesobivate pesu- / nõudepesuvahendite või kemikaalide kasutamine või vedelike, ehitustolmu või tooneri sisseimemine;

4.3 muus ELi riigis, Suurbritannia ja Põhja-Iirimaa Ühendkuningriigis, Šveitsis või Norras ostetud seadme erinevad spetsifikatsioonid, mille tõttu seade ei ole üldse või on piiratult kasutatav;

4.4 välised mõjud, nagu transpordikahjud, lükkamisest või löögist tingitud kahjud, ilmastikust või muudest loodusnähtustest tingitud kahjud;

4.5 remonditööde ja muudatuste tegemine klienditeeninduse poolt, keda Miele ei ole selliste tööde jaoks koolitanud ega volitanud;

4.6 tarnekomplekti mittekuuluvate tarvikute kahjustamine ning muude kui Miele originaalvaruosade või Miele heakskiiduga tarvikute kasutamine;

4.7 klaasi purunemine ja defektsed lambid;

4.8 voolu- ja pingekõikumised, mis on suuremad või väiksemad kui tootja toodud tolerantsipiirid;

4.9 kasutusjuhendikohaste hooldus- ja puhastustööde eiramine;

4.10 kasutamisest tingitud ja loomulik kulumine, näiteks akude laadimisvõimsuse vähenemine, ja komponendid, mida tuleb kasutusjuhendi kohaselt toote kasutusea jooksu regulaarselt vahetada.

 

5. Andmekaitse

Hooldusteenuste osutamise raames kogub ja töötleb Miele isikuandmeid. Lisateavet andmetöötluse kohta on võimalik lugeda isikuandmete kaitse põhimõtetest aadressil miele/xy/legal/privacy.

 

6. Taganemisõiguse teave

Taganemisõigus

Teil on õigus käesolevast lepingust 14 päeva jooksul ilma põhjuseid esitamata taganeda.

Taganemistähtaeg on 14 päeva alates lepingu sõlmimisest.

Taganemisõiguse kasutamiseks peate meid, (riigisisene turustaja, aadress, telefoninumber, faksinumber ja e-posti aadress), oma lepingust taganemise otsusest teavitama sõnaselge avaldusega (nt posti teel saadetud kirja või e-kirja teel). Selleks võite kasutada lisatud taganemisvormi näidist, ent see ei ole kohustuslik.

Taganemistähtaja järgimiseks piisab, kui saadate taganemisõiguse kasutamise avalduse enne taganemistähtaja möödumist.

Taganemise tagajärjed

Kui taganete käesolevast lepingust, peame teile kõik maksed, mis oleme teilt saanud, sh tarnekulud (v.a lisakulud, mis tulenevad sellest, et olete valinud teise tarneviisi kui meie pakutud, soodsaim standardne tarne), viivitamata ja hiljemalt 14 päeva jooksul tagasi maksma alates sellest päevast, millal sellest lepingust taganemise teade on meieni jõudnud.

Selle tagasimakse jaoks kasutame samu makseviise, mida kasutasite esialgse ülekande puhul, v.a kui teiega on sõnaselgelt midagi muud kokku lepitud; sellisel juhul arvestatakse teile tagasimakse tõttu hüvitist.

Kui olete soovinud, et teenused algaksid taganemistähtaja jooksul, peate meile maksma proportsionaalse summa, mis vastab selleks ajahetkeks, kui te meid käesoleva lepinguga seotud taganemisõiguse kasutamisest teavitate, juba osutatud teenuste osale, võrreldes lepingu kogumahus ette nähtud teenustega.

 

Taganemisvormi näidis

(Kui soovite lepingust taganeda, täitke see vorm ja saatke see meile tagasi.)

– riigisisene turustaja, aadress, telefoninumber, faksinumber ja e-posti aadress

– Käesolevaga taganen / taganeme minu / meie poolt sõlmitud lepingust järgmise teenuse osutamise kohta

– Tellimiskuupäev (*) / kättesaamiskuupäev (*)

– Tarbija nimi

– Tarbija aadress

– Tarbija allkiri (üksnes paberil teavitamise korral)

– Kuupäev

(*) Mittevajalik maha tõmmata.

Lehe algusesse