Olete oma mobiilsetes lõppseadmetes loonud erinevad kasutajakontod.
Logige kõigisse mobiilsetesse lõppseadmetesse sama kasutajakontoga sisse.
Miele seadmeid ei kuvata Miele rakenduses.
Logige kõigisse mobiilsetesse lõppseadmetesse sama kasutajakontoga sisse.
Käivitage Miele kodumasina pääsupunkt. Proovige selleks ühte järgmistest võimalustest.
1. võimalus
Valige Seadistused > Miele@home > häälestamine > Ühendusmeetod rakenduse kaudu.
Tulemus: Miele kodumasin käivitab seadme enda pääsupunkti 30 minutiks.
2. võimalus
Lähtestage moodul, vt kirjet “Kommunikatsioonimoodul XKM3100W – taaskäivitamine ja tehaseseadistuste taastamine”.
Lülitage kodumasin sisse.
Valige Seadistused > Võrku ühendamine sees.
Tulemus: Miele kodumasin käivitab seadme enda pääsupunkti 30 minutiks.
3. võimalus
Lähtestage moodul, vt kirjet “Kommunikatsioonimoodul XKM3100W – taaskäivitamine ja tehaseseadistuste taastamine”.
Tulemus: Miele kodumasin käivitab seadme enda pääsupunkti 30 minutiks.
Valige Seadistused > WiFi > Miele kodumasina WiFi.
Kodumasina WiFi nimi on alati kujul: Miele@home-seadmetüüp, nt Miele@home-G7565 SCVi XXL-7.
Kui seadmetüüpi ei kuvata õigesti, ei ole elektrooniline tüübisilt õigesti täidetud. Klienditeeninduse tehnik peab sellisel juhul elektroonilist tüübisilti korrigeerima. Pöörduge meie klienditeenindusse.
Kodumasinaga ühenduse loomine tüübisildil oleva tootmisnumbri abil.
Lahutage ühendus seadme enda pääsupunktiga ning kustutage pääsupunkt või eirake seda.
Lähtestage moodul uuesti, vt “Kommunikatsioonimoodul XKM3100W – taaskäivitamine ja tehaseseadistuste taastamine”.
Logige Miele rakendusest välja.
Logige oma juurdepääsuandmetega uuesti Miele rakendusse sisse.
Lähtestage seadmel võrguseadistused.
Ühendage (siduge) seade uuesti võrku.