Esineb ühendusviga.
Kontrollige internetiühendust.
Miele rakendus:
Kontrollige ühendust ja taastage see, nt seadme seisukorra jälgimisega Miele rakenduses.
Ühendusoleku kuvamiseks toimige järgmiselt.
Avage Miele rakendus.
Valige jaotise “Seadmed” alt soovitud seade.
Kui ühendust ei ole, kuvatakse seda teile nüüd.
WiFi-ühenduse tugevus:
Tagage WiFi-ühenduse piisav tugevus, nt FoodView'ga Miele rakenduses.
Uue valmistatava toidu tuvastuse käivitamiseks avage ja sulgege küpsetusahju uks.
Kui tuvastus ei ole endiselt võimalik, kontrollige, kas teie küpsetusahju jaoks on saadaval tarkvarauuendusi või mooduliuuendusi:
Selleks minge menüüs valikule “Seadistused”.
Installige saadaolevad uuendused.
Kontrollige Miele rakenduses, kas moodulivärskendusi on saadaval.
Installige saadaolevad moodulivärskendused.
Kontrollige, kas ELP ID juures kuvatakse suuremat kui 05165 V5432 või sellega võrdset väärtust ja XKM ID juures suuremat kui 36097 või sellega võrdset väärtust. Alates nendest versioonidest toetatakse Smart Food ID-d.